راهنمای خرید سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2699A v4 Processor
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2699A v4 Processor یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2699A v4 Processor دارای تعداد 22 هسته و تعداد 44 رشته می باشد. به علاوه سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2699A v4 Processor دارای فرکانس پایه 2.40 گیگاهرتز و سرعت پردازنده 3.602 گیگاهرتز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2699A v4 Processor در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2699A v4 در ابعاد 45*52.5 میلی متر و با بدنه ی مقاوم تولید شده و با کیفیت ساخت عالی به فروش می رسد. این سی پی یو سرور از سوکت FCLGA2011 برخوردار است و دارای 4 کانال حافظه از نوع DDR4 می باشد. مصرف انرژی در این سی پی یو سرور اینتل 145 ولت بوده و از تکنولوژی پردازش 14 نانومتر برخوردار است.سی پی یو سرور مدل E5-2699A V4 محصولی با 22 هسته و 44 رشته پردازشی بوده و دارای معماری ساخت Broadwell می باشد.

 ویراث سرور:

CPU مخفف عبارت Central Processing Unit می باشد. این عبارت به معنی واحد پردازشگر مرکزی است. پردازنده یا سی پی یو را می توان اصلی ترین قسمت سرویس دهنده بیان کرد. این قطعه به منزله ی مغز برای سرور می باشد. پردازنده تمامی عملکرد های پردازشی مانند عملکرد ریاضی و … را عهده دار است. برای انجام پردازش های سنگین و کار های زیاد بایستی از پردازنده هایی با ظرفیت و قدرت بیشتر استفاده نمود. در واقع یک پردازنده قوی می تواند حجم زیادی از داده ها و اطلاعات را پردازش نماید و سرعت سیستم را بالا ببرد. اگر پردازنده نباشد هیچ عملی روی کامپیوتر انجام نمی شود ، چرا که این قطعه مهم ترین و اصلی ترین قطعه روی برد اصلی کامپیوتر است. اما پردازنده (Cpu) نیز برای انجام عملیات پردازشی به قطعات دیگری همچون حافظه ذخیره سازی اطلاعات و … نیاز دارد.

ایده برتر پارسیان:

 

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2699A v4 به تکنولوژی Hyper-Threading مجهز است و از قابلیت پردازش موازی و اجرای دو رشته پردازشی به ازای هر هسته فیزیکی بهره می برد. در این سی پی یو از فناوری EPT نیز بهره برده شده که باعث جدول بندی و پیج بندی درخواست های آن از مموری می شود. این فناوری که بر روی قیمت سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2699A v4 نیز مؤثر بوده، نقش زیادی در کاهش بار کاری حافظه و ارتباط سریع آن با پردازنده دارد. ضمن اینکه این پردازنده قابلیت همگام سازی سخت افزاری عملکرد با مموری را دارد که باعث سریع تر اجرا شدن پردازش های چند رشته ای می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 10 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی